vrijdag 5 april 2013

Zing een Nieuw Lied


Zing een nieuw lied 
Laat uw stem gehoord worden 
Verkondig het woord 
Het Woord van leven 
Het is voor U en mij 
door God gegeven 

Wij allen zijn op reis 
Samen, bewandelen we dezelfde Weg 
De Weg met Jezus 
De Weg van het kruis 

We oogsten wat we zaaien 
Zaai liefde 
Zaai leven 
Zaai het goede in U 
wat God U heeft gegeven 

Zing een nieuw lied 
Laat uw stem gehoord worden 
Verkondig het woord 
Het Woord van leven 
Het is voor U en mij 
door God gegeven 

Als wij dezelfde zijn 
Een verbonden met Jezus 
Waarom zijn we dan zo blind? 
Wat zijn we aan het doen in Zijn naam? 
Het Woord (de bijbel)  is hetzelfde 
Het Woord van Leven, 
door Jezus gegeven 

STAP uit en laat uw verschillen gaan 
We spreken over Leven 
Jezus het licht van de wereld 
Jezus de weg, de waarheid, het leven 

Het gaat niet om de mens 
Hoeveel U presteerd 
Hoeveel U heeft gedaan 
in de Naam van Jezus 

Het gaat om het eeuwig leven 
Die Jezus een  IEDER wil geven 
Jezus is Leven 
Het gaat om de redding van je ZIEL
Het gaat om eeuwigheids leven

Zing een nieuw lied 
Laat uw stem gehoord worden 
Verkondig het woord 
Het Woord van leven 
Het is voor U en mij 
door God gegeven 

De Heer, vraag nu aan U: 
Wie zal ik zenden? 
Wie wil gehoozaam zijn 

Wat Ik slechts wil 
is een leeg en gewillig vat 

@Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten