vrijdag 5 april 2013

In Uw tegenwoordigheid


WELKOM OP MIJN REIS MET JEZUS
IK VERWELKOM U OP DEZE REIS
OP DE WEG DIE IK VOLG ...
ACHTER JEZUS
MIJN VERLANGEN IS HEM TE KENNEN
IN ZIJN VOLHEID
DEGENE MET VELE NAMEN
DAT OPENBAARD ZIJN KARAKTER
EN WIE HIJ IS

DE ALFA EN DE OMEGA
HET BEGIN EN HET EINDE

MIJN GEBED IS
DAT DE HEILIGE GEEST ZICH ZAL OPENBAREN
ALS WE ZIJN AANGEZICHT ZOEKEN.




Ik verlang U te aanbidden
in Geest en in Waarheid
in Geest en in Waarheid

Doorgrond mijn hart
Ik wil komen voor U
in Verootmoediging en
in Nederigheid
Reinig mij, was mij schoon met uw bloed
Met uw Kostbaar Heilig bloed

Ik buig mij voor U neder
Mijn hart, mijn ziel, met alles wat er in mij is
geef ik mij over aan U
Mijn geliefde ... nog meer wil ik U geven
Iets dat uniek is van mijn persoonlijke toewijding
En het verbond met U

Hoe bent U ook maar bewust van mij?
Ik zal geen enkel moment twijfelen
Uw geduld en liefdevolle genade heeft mij nooit verlaten
In mijn twijfel, in mijn ongeloof, in mijn apathie
en zelfs in ongenade
Bent U altijd getrouw, vergevensgezind, en liefdevol gebleven in Uw liefde

Trek mij Heer, Trek mij heel dicht naar U
U heeft mij vernieuwd door U Heilige Geest
U heeft mij getuchtigd en gelouterd in uw liefde van trouw
en U heeft mij op het rechte pad gehouden
U bracht mij op hoger grond
En U heeft het voorhangsel naar beneden gescheurd
U heeft mijn hart in vervoering gebracht
met de glans van uw eeuwige glorie

Ik kom, Heer
Op het geluid van Uw zachte stem
Ik kom, Heer
op het geluid van Uw ruisend, stromend water
Het Levende Water
Ik kom, Heer
Gewassen door uw Leven Woord

In uw kracht word ik vernieuwd ...
van eeuwigheid tot eeuwigheid

Ik vertrouw op u
Ik kom, Heer
zoals ik ben
in Uw tegenwoordheid

@Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten