vrijdag 5 april 2013

De Stilte


In stilheid en vertrouwen zal uw sterkte zijn
HERE, des morgens hoort Gij mijn stem,
des morgens leg ik het U voor, en zie uit.



Ik open mijn hart voor U, Heer
en laat uw vrede mijn hele wezen vullen
In uw aanwezigheid
ben ik rustig, zelfverzekerd en sterk
Ik ontspan mij in uw liefdevolle zorg,
en geef al mijn zorgen over aan U

Wetende dat U mij vasthoud en ondersteun in alles wat ik doe
Zoals ik mijn hart en geest richt op U, Heer
Voel ik mij rustig en veilig
en hoe uw rust mijn hele wezen over neemt

Bij U Mijn geliefde Heer,
laat ik al het gevoel van onrust los
In de vertroosting van uw aanwezigheid
ben ik tevreden en rustig
Heer, uw aanwezigheid kalmeer mij
U stilt de storm om mij heen
wanneer ik kom in het centrum van uw tegenwoordigheid
Ik laat los elke bezorgdheid
en ik ontspan in de veiligheid van uw liefde

Dank U, Heer
AMEN


Geen opmerkingen:

Een reactie posten