vrijdag 5 april 2013

Liefdes lied voor de Koning





Zoals een roos haar knop opend
Kom ik hier en open mij hart voor U

Hier ben ik naar uw evenbeeld en gelijkenis
Gereed om uw licht uit te stralen
Gereed om U liefde uit te spreiden
Gereed om te spreken als de stem van God

Heer, hier ben ik, uw geliefd kind
Mijn hart luisterd naar U
Gestilt door uw heilige aanwezigheid

Mijn hart is vol ontzag
om Uw waarheid te omhelzen
Mij hart behoord U toe
Mij hart is stil en gereed
om U gehoorzaam te zijn en te volgen
U mijn Heer, Heilig en mijn enige God

Mijn hart verwacht U
om U met vreugde te omhelzen
Mijn hart houdt van U,
 nooit heb ik zoveel van U gehouden
ik ben voor altijd verliefd op U
Mijn Koning, mijn God, mijn Heer
Zo verliefde,
U de Ontzagwekkende,
de Almachtige,
de Enige waarachtige God.

Hemelen hoor

Luister naar mijn hart en wees verheugd met mij
De heilige engelen van de Vader
Zing met mij te samen
Zing voor de Koning der Koningen
Zing met mij een nieuw lied
Zing en verheerlijkt     het Lam van God
Zing met mij, zing met mijn hart

Laat het geluid van ons liefdes lied de Vader plezieren
Laat de muziek het hart van de Vader raken
Laat de muziek Zijn hart raken
want Hij is Heilige, Hij is God

Zing engelen, zing met mij

Laat de aarde het geluid van de muziek horen
En laat de aarde met ons mee zingen
Laat het universum met ons zingen met een geluid
Laat de rivieren en de oceanen met ons zingen
Heilige liederen ter eer van God

Laat de regen, de wind, de regenboog en de lucht
zingen met ons voor de Majasteit
Verheelijk Hem voor eeuwig
want God is goed, God is goed

Heilig is de Heer, Hoog en verheven
Heilig is de Koning der Koningen
Heilig is de Here der Heerscharen
Heilig is de God van Het Univerusm
Heilig is de Heer,

Mijn hart is verheugd
Vol van zijn liefde en glorie

Heilig en Machtig
Heilig en Ontzagwekkend is Hij
de Enige die ons schiep
om Hem te aanbidden
om van hem te houden

Heilig
Zing met mij
Hij is heilig
Hij is waardig

Elke knie zal zich buigen
voor de troon van genade
voor de troon van God
om Hem te aanbidden

Heilig, heilig, heilig is God,
de Heer, de Almachtige
De enige God

@Siliva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten